Zo kan u inspelen op het Batibouw momentum

Zo kan u inspelen op het Batibouw momentum

Batibouw komt eraan, dé Belgische beurs voor bouwen, renoveren en inrichten. Tussen 14 en 19 maart worden zo’n 150.000 bezoekers verwacht. Als u kijkt naar de cijfers uit onze IMMO-lezerssurvey, is dat geen verrassend aantal.

9 op 10 Belgen is immers huiseigenaar. 8 op de 10 hecht dan weer veel waarde aan energie-efficiënt wonen, kiest graag bouwmaterialen naar eigen budget/smaak, en bepaalt de stijl en indeling van zijn/haar huis liefst zelf.

Het is maar om te zeggen: de Belgische (ver)bouwmarkt is booming. Zeker nu de energiecrisis de beweging naar duurzaam wonen in een stroomversnelling heeft gebracht. En met Batibouw voor de deur, staat (ver)bouwen en inrichten extra top-of-mind bij de Belg. 

Heeft u als adverteerder iets te zeggen over bouwen, renoveren en/of inrichten? Dan is dit uw moment. Want inpikken op een actueel thema, in een relevante context, is altijd bevorderlijk voor uw campagnesucces.

Overweeg zeker ons Batibouw Pack, een voordelig online aanbod voor uw top topical campagne. Een weloverwogen combinatie van advertorials, display campagnes, en lead generation, waarmee u gegarandeerd een groot en geïnteresseerd doelpubliek bereikt.

1. Advertorialpakket

Minstens 3 weken lang, promoten we uw top topical artikel in de editorial boxes en nieuwsbrieven van een selectie* sterke magazinemerken. En om uw bereik te maximaliseren, geven we u een betaalde boost op sociale media. Zo beloven we minimaal 3.000 hoogwaardige views.

2. Display campaigns

Daarbovenop kan u 31 dagen lang display-adverteren op onze magazinesites. Enerzijds targeten we lezers met relevante interesses, anderzijds plaatsen we uw advertentie naast relevante artikels – goed voor een gewaarborgd bereik van 232.558 en 162.791 impressies.

3. Lead generation

Reken ten slotte op onze Knack/ Le Vif Home & Living e-tips, om 287.763 contacten met een uitgesproken interesse in uw vak te bereiken. De GDPR maakt het misschien moeilijk om nieuwe prospecten te vinden, maar dankzij onze lead generation oplossing, kan u uw contactlijst alsnog uitbreiden.

Wilt u inhaken op het Batibouw-momentum? Contacteer Lara Chammah of uw dagdagelijkse Roularta-contactpersoon, en reserveer uw plaats ten laatste 21 dagen voor de gewenste start van uw campagne.

*Knack (NL), Le Vif (FR), Libelle (NL), Femmes d’Aujourd’hui (FR), Flair (NL/FR) en Plusmagazine (NL/FR)